Spørgsmål & svar

Spørgsmål & svar

Vi har samlet en lang række spørgsmål om vores produkter, services m.v. – klik på spørgsmålene, så “dukker” svarene frem.

Produkter

Hvor meget uv-maling skal jeg bruge til en person?

Det kommer selvfølgelig an på, om det er til tøjet eller til hovedet/kroppen; men som hovedregel er 10 ml til ansigtet og kroppen rigeligt. Til tøjet kræver en almindelig hvid t-shirts omkring 20-30 ml – men det afhænger naturligvis af, hvor tykt et lag du maler.

 

1-2 personer: 

I skal bruge:

– 1 uv-maling til tøjet (60 ml)

– 1 eller 2 uv-maling til ansigtet/kroppen (12 ml)

 

3-4 personer: 

I skal bruge:

– 2 uv-maling til tøjet (60 ml)

– 3 uv-maling til ansigtet/kroppen (12 ml)

 

5-6 personer: 

I skal bruge:

– 3 uv-maling til tøjet (60 ml)

– 4 eller 5 uv-maling til ansigtet/kroppen (12 ml)

 

7-8 personer: 

I skal bruge:

– 4 uv-maling til tøjet (60 ml)

– 7 uv-maling til ansigtet/kroppen (12 ml)

Kan jeres uv-maling vaskes af igen?

Til tøjet:

Så længe malingen stadig er våd, kan malingen let fjernes ved brug af varmt vand og sæbe. Dog vil malingen ikke være mulig at få af, efter det er tørret ind, da det er waterproof.

 

Til ansigtet/kroppen:

Malingen fjernes let ved hjælp af sæbe og varmt vand.

Er jeres uv-maling allergifremkalende?

Nej, vores maling er på ingen måde allergifremkaldende eller lokalirriterende. Vores maling er EU-godkendt og lever op til kravene om, hvilke stoffer malingen må indeholde.

Kan jeg bestille maling til en hel fest?

Du er altid velkommen til at kontakte os og få et uforpligtende tilbud. Vi kan levere i stort set alle mængder – og prisen er naturligvis bedre, desto mere du køber.

Kan jeg bruge stofmalingen (60 ml) til ansigtet?

Nej, det kan du desværre ikke. Vores stofmaling er ikke godkendt til brug i ansigtet/på kroppen, idet det kan give irritation. Vores uv-maling til ansigtet/kroppen lever derimod op til EUs krav om tilsætningsstoffer for kosmetik og giver derfor ikke irritation på huden.

Kan jeg bruge ansigtsmalingen (12 ml) til tøjet?

I princippet kan det godt lade sig gøre – vi vil dog ikke anbefale det. Stof “opsuger” en hel del mere maling end ansigtet/kroppen – så med vores uv-maling til ansigtet (10 ml) vil du ikke kunne male ret meget på dit tøj. Derudover er ansigtsmalingen lidt tykkere end stofmalingen, så du kan ske at få problemer med at få det til at sidde fast.

 

Vi anbefaler derfor at købe stofmaling til tøjet og ansigtsmaling til ansigtet/kroppen.

Kan jeres UV-MALING ses uden uv-lys?

Vi har på nuværende tidspunkt kun ét usynligt uv-produkt. Dette produkt kan du finde her: https://uv-maling.dk/produkt/usynlig-uv-stift/. Resten af vores produkter kræver uv-lys (sort-lys).

Fragt

Kan jeg afhente min ordre hos jer?

Vi har på nuværende tidspunkt ikke en fysisk butik hvor du kan afhente dine produkter. Vi tilbyder dog muligheden for, at hente din pakke direkte fra vores kontoradresse. Dette kræver at du kontakter os først.

Du kontakter os —> Vi aftaler nærmere vedrørende produkter og afhentning —> Vi pakker din ordre og tager den med tilbage til vores kontoradresse –> Du kommer og afhenter den.

Hvor lang tid går der før jeg modtager min pakke?

Du modtager din ordre inden for 1 hverdag.

 

Bestil inden kl. 16 alle hverdage – så afsender vi samme dag! Du modtager en mail, når varerne sendes fra vores lager. Du vil derefter modtage en SMS med et Track & Trace-nummer, så du kan følge din pakke undervejs.

 

Vælger du vores standard levering, leveres pakken til dit nærmeste posthus/pakkeboks. For 15 kr. ekstra tilbyder vi levering med omdeling – så leverer Post Danmark til din adresse.

 

En tredje mulighed er at afhente på vores adresse i Aarhus. Det koster naturligvis intet, men kræver dog aftale først!

Jeg har ikke modtaget et trackingnummer?

Du vil normalt altid modtage et trackingnummer fra os samt både SMS’er og mails direkte fra Postnord. Skulle der mod forventning være sket en fejl her, har du naturligvis altid mulighed for at få det eftersendt af os. Du skriver blot til vores livechat, ringer til os eller sender en mail. Vi sidder klar alle dage fra 10-20.

Hvem sender I jeres ordre med?

Vi benytter os altid af Postnord.

Jeg har indtastet mine forsendelsesoplysninger forkert?

Hvis uheldet skulle være ude, er det utrolig vigtigt du kontakter os med det samme du opdager fejlen. Vi har nemlig kun mulighed for at rette ordren, før den bliver afsendt.

Jeg har valgt den forkerte pakkeboks/det forkerte posthus?

Hvis du vil have rettet din leveringsadresse (posthus/pakkeboks), så kan vi naturligvis også hjælpe med det. Det kræver blot du skriver inden din ordre afsendes.

Hvor meget koster jeres fragt?

Vælger du vores standard levering koster det 39 kr. og pakken leveres til dit nærmeste posthus/pakkeboks. For 15 kr. ekstra tilbyder vi levering med omdeling – så leverer Postnord til din adresse.

 

En tredje mulighed er at afhente på vores adresse i Aarhus. Det koster naturligvis intet. Dette kræver dog forudgående aftale!

Hvilke lande sender I til?

Vi sender på nuværende tidspunkt kun til Danmark og Norge. Hvis du vil have leveret din(e) vare(r) til et andet land, så kontakt vores kundeservice for nærmere aftale. De kan kontaktes på telefon: 71 99 80 77 eller mail: info@uv-maling.dk.

Min ordre er ikke kommet frem frem?
Min pakke er ødelagt under forsendelse?
Jeg har fortrudt min ordre?

Vi sender på nuværende tidspunkt kun til Danmark og Norge. Hvis du vil have leveret din(e) vare(r) til et andet land, så kontakt vores kundeservice for nærmere aftale. De kan kontaktes på telefon: 71 99 80 77 eller mail: info@uv-maling.dk.

Jeg vil gerne returnere min ordre?

Din ordre skal returneres til følgende adresse:

E-Sales ApS
Ivar Huitfeldts Gade 72, 1.th
8200 Aarhus N

Vi anbefaler som minimum, at du sender din ordre med et track & tracenummer. Det betyder at pakken kan spores såfremt den ikke kommer frem til os. Herudover er pakken også forsikret.

Betaling

Hvilke betalingskort tager I imod?

Vi tager imod Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Elektron, Visa Debit, Mastercard, Mastercard Debit, American Express og JCB. Betalingen foregår via Quickpay, der sikrer en sikker SSL-krypteret betaling.

Kan jeg betale med faktura?

Det er som udgangspunkt ikke noget vi gør i. Kontakt kundeservice for at høre nærmere om dette.

Kan jeg betale med EAN-nummer?

Ja, det er muligt. Du kan læse mere på denne side: https://uv-maling.dk/ean-betaling/

Mit kort bliver afvist?

Skulle dit kort blive afvist, så må du gerne gemme fejl-koden og skrive til kundeservice. De kan hjælpe dig med at se problemet og måske finde en løsning.

Hvornår trækker I pengene fra mit kort?

Vi reserverer pengene på dit kort indtil ordren er afsendt. Herefter trækker vi pengene – ikke før!

Tager I imod mobilepay?

Vi tager desværre ikke i mod mobilepay via vores webshop.

Har I en rabatkode?

Vi har lavet en side med rabatkoder. Den finder du her

Diverse

Hvornår har jeres kundeservice åbent?

Vores kundeservice har åben alle hverdage mellem 10-20. Du er altid mere end velkommen til at ringe på tlf. 71 99 80 77 eller skrive en mail til info@uv-maling.dk (som oftest besvarer vi også e-mails uden for vores normale åbningstider). Du kan også som noget nyt skrive direkte til vores live support.

Stadig ikke fundet svar på dit spørgsmål?

Kontakt os endelig! Vores kundeservice har åben alle dage 10-20. Ring på tlf. 71 99 80 77 eller på mail info@uv-maling.dk. Du kan også skrive til vores live-support, som sidder klar til at hjælpe dig.

1
    1
    Indkøbskurv